Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

piątek, 14 marca 2014

Houl zakupowy z podtytułem "Jak zaoszczędzić na zakupach kosmetycznych"

Faktem, niepodważalnym, w kwestii zakupowej, a już szczególnie, kiedy chodzi o zakupy kosmetyczne jest to, że kobiety mają problem z ograniczeniem się do tych naprawdę potrzebnych rzeczy. No bo jak tu się oprzeć całej ścianie przepięknie wyglądających i cudownie pachnących balsamów, żeli, maseł, kremów, nie mówiąc już o całej kolorowej ścianie kosmetyków...

No przecież jest mi to i to i jeszcze to też potrzebne... Że niby mam już 5 innych z tego typu? Ale tamte nie są takie, jak to... A i tak wszystko zużyję. A potem trzeba się męczyć ze zużywaniem kolejnego kosmetyku, kiedy na rynku pojawiają się nowości warte przetestowania...

Jak sobie z tym poradzić? Zwłaszcza, kiedy chodzenie na zakupy z listami nie pomaga?

Najlepiej wysłać kogoś na zakupy. Zrobić listę i wysłać na przykład swojego mężczyznę. Facet jest praktycznym zadaniowcem. Dostaje listę, najlepiej z mapą sklepu i zdjęciami produktów (z uwagi na to, że jest także wzrokowcem) i spełnia życzenia z listy.

Jestem uziemiona, więc takie zakupy zostały mi niejako narzucone. Okazało się ostatecznie, że nie mam nic niepotrzebnego i kasy trochę się zaoszczędziła na inne, bardziej potrzebne rzeczy...torebki, ciuchy :)

A oto mój dzisiejszy houl zakupowy:)


A cóż nam to zdjęcie przedstawia? Te pudełeczka po lewej to mydła w kostce Alterra - konwaliowe i oliwkowe. Konwaliowe pachnie cudownie, jak mój ukochany bukiet konwaliowy. Oliwkowe ma słodki zapach, bardzo przyjemny.
Na środku, od góry są kapsułki. Pierwsze to Alterra anti-age kapsułki przeciwzmarszczowe z wyciągiem z orchidei, drugie to Rival de loop Revital Q10 kapsułki pielęgnacyjne do skóry wrażliwej.
Pod kapsułkami są maseczki: Eveline wygładzający peeling enzymatyczny z kwasem hialuronowym i enzymem z papai 3w1, Eveline Diamonds& 24k, maseczka intensywnie liftingująca z czystym 24-karatowym złotem 3w1 oraz Dax Perfecta, Biopeptox, Beauty Mask, maseczka liftingująco-matująca bankietowa, na twarz i pod oczy.
Z prawej strony jest kolejny już mój szampon Alterra, tym razem jest to szampon dodający objętości dla włosów delikatnych i pozbawionych witalności, Papaja i Bambus.
Łączna cena zakupów rossmannowych to ok. 34 zł.