Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

sobota, 10 maja 2014

Alterra szampon orzech makadamia BIO i figa BIO - moje pierwsze wrażenie

Po raz kolejny potwierdziła się moja miłość do produktów z Alterry. Pokończyły mi się już moje dotychczasowe szampony, oczywiście także alterrowe, więc przyszła wreszcie pora na coś nowego.
Zadowolona ogólnie efektami każdego testowanego przeze mnie szamponu i sugerująca się tym, że moje włosy są teraz dość słabe, wypadają, łamią się, poprosiłam męża o zakup regenerującego szamponu z makadamią  i figą do włosów osłabionych i łamliwych.


Dostałam też szampon makadamia i figa, ale nieco różniący się od mojej poprzedniej wersji.
Poprzednia wersja: szampon regenerujący Makadamia i Figa do włosów osłabionych i łamliwych


Mój obecny szampon - wersja BIO
Jest to szampon pielęgnujący i regenerujący orzech makadamia bio i figa bio do włosów zniszczonych i łamliwych.
Producent obiecuje wzmocnienie struktury włosów i ułatwione rozczesywanie. Kosmetyk zawiera olej z nasion brokułu BIO i ekstrakt z orzechów makadamia BIO, co ma zapewnić włosom zniszczonym i łamliwym wszechstronną  pielęgnację i intensywne nawilżenie. W efekcie włosy mają uzyskać połysk i zdrowy wygląd. Szampon ma w swoim składzie także kompleks pielęgnacyjny zawierający ekstrakt z fig BIO, miód BIO i prowitaminę B5, co ma wzmacniać strukturę włosów i nadać włosom elastyczność oraz ułatwić rozczesywanie.

Moje włosy ostatnio były myte 2 dni temu, wczoraj przetłuszczone dostały także porcję lakieru do włosów, żeby je jakoś ogarnąć i nie straszyć. Od niedzieli jestem chora, więc nie za bardzo przykładam się do pielęgnacji włosów. Nie miały ona zatem ze mną lekko.

Sięgnęłam w końcu po mój szampon, umyłam włosy dwukrotnie. Raz nałożyłam niewielką ilość szamponu, wmasowałam go we włosy i skórę głowy, opłukałam czystą wodą, ale nie do końca spłukując pianę, po czym nałożyłam jeszcze jedną porcję szamponu, by włosy lepiej domyć z lakieru i łoju, mam włosy przetłuszczające się.
Spłukałam głowę, zakręciłam włosy w ręcznik i poszłam zrobić sobie śniadanie. 

Wróciłam do suszenia i układania po ok. 20-30 min. Rozpakowuję mój turban, biorę się za rozczesywanie i faktycznie łatwo idzie. I tu już małe pozytywne zaskoczenie, włosy wydają się być bardziej miękkie niż zwykle.

Podsuszyłam je suszarką i szok. Moje włosy są miękkie i gładkie, aż chce się je ciągle dotykać. Faktycznie emitują zdrowym blaskiem. Czuje się, że są nawilżone, odżywione i zadbane. Efekt końcowy był dla mnie na tyle pozytywnie zaskakujący, że musiałam się tym podzielić. Nie miałam tego "łał" po tym wcześniejszym makadamia i figa, ale bez BIO. Ogólnie z wcześniejszych moich szamponów byłam również zadowolona, o nich trochę tutaj. Ten szampon mnie wyjątkowo pozytywnie zaskoczył:) Na pewno udam się do Rossmanna, żeby zrobić sobie zapas, zwłaszcza, że szampony są teraz w promocji. W dniach 9-20 maja wszystkie szampony Alterra w Rossmanie kosztują 5,99 zł.

Analiza składu: Alterra Repair&Pflege Shampoo BIO-Macadamia&BIO-Feige