Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

środa, 4 czerwca 2014

Wish List, czyli kilka smaczków, które chciałabym mieć

Niedługo mam imieniny, dlatego postanowiłam zrobić sobie listę małych prezencików, listę kilku smaczków, o których myślę już od jakiegoś czasu.

Moje uziemienie trwa już dość długo, mam już za sobą 4 miesiące i rozpoczyna się już piąty... Miałam i mam dostatecznie dużo czasu, żeby skupić się na sobie. Zwykle czas pędził i trzeba było gonić za nim, aż upadłam i dosłownie musiałam się zatrzymać, najpierw leżeć, potem siedzieć, a teraz to już nawet trochę chodzić, ale wolno, mimo, że czas upływa i wcale nie zwolnił. Teraz muszę uważać na każdy krok. Czas mknie, a ja się "ślamazarzę"... I nagle zaczęłam zauważać to, na co zwykle nie miałam czasu spoglądać albo, jak już zwróciłam na to uwagę, to nie miałam czasu dłużej się tym zajmować.

Teraz jest inaczej. Te 4 miesiące zrobiły ze mnie trochę próżną kobietę. Pokuszę się nawet o sąd, że w każdej kobiecie powinno być trochę próżności, mimo wszystko. Kobieta jest stworzona po to, żeby rozsiewać sobą piękno, żeby upiększać swoją obecnością każde miejsce, w którym się znajduje. Uważam, że nie ma brzydkich kobiet, są tylko takie, które w pędzie życia nie znajdują czasu dla siebie, twierdząc przy tym, że im jest to nie potrzebne albo, że nie mają dość czasu, że są zmęczone. Ja "usiadłam"i zostałam niejako zmuszona do zastanowienia się nad tym. Kobieta nie może tak uważać, musi jak najszybciej to zmienić, bo niepotrzebnie zwiędnie. 

Przez te 4 miesiące z sobą, wyszukałam dla siebie kilka smaczków. Znaczną część już mam i testuję, ale jest jeszcze kilka, które chcę mieć. Oczywiście przede wszystkim są to rzeczy związane z urodą. Ich kolejność jest przypadkowa, uzależniona od tego, co mi aktualnie przychodziło do głowy.

No to zaczynamy...

My Wish List :)

1. Tangle Teezer Compact Styler szczotka, czyli kompaktowa wersja standardowej szczotki Tangle Teezer. Kupić ją można w dość przystępnej cenie na stronie http://mintishop.pl/



4. Zauroczono kosmetykami marki Vipera, po ostatnim makijażu, mam ochotę na kilka kosmetyków od nich
- róż „CITY FUN” taki (malowała mnie pani nr 21, który mnie urzekł, ale zastanawiam się nad takim dość codziennym i uniwersalnym, czyli np. 22 lub 32),
- 2 cienie z serii "YOUnique" takie o nr 71 i 76,
- puder z serii “Fashion Powder” taki w kolorze o nr 506.

5. Jeżeli chodzi o pielęgnację, tu chciałabym serum do twarzy. Zastanawiam się nad serum z kwasem hialuronowym lub serum z wit. C. Przejrzałam internety i znalazłam firmę z dobrymi i cenowo przystępnymi serum. 
Na początek chciałabym serum: Dermo PharmaBIO Serum Skin Archi+Tec, L+Witamina C 15 %, 15 ml
Zainteresowana jestem też serum: Dermo Pharma, BIO Serum Skin Archi-Tec, kwas hialuronowy, 15 ml

6. Zainteresowały mnie też peelingi enzymatyczne z Dermo Pharmy. Miałam już możliwość przetestowania takiego w saszetce. Świętnie poradził sobie z oczyszczeniem twarzy i wygładził ją. Bardzo podoba mi się jego konsystencja. Wyczuwalne są miękkie ziarenka. Po kilku minutach od nałożenia wyczuwa się jego działanie poprzez delikatne szczypanie. Dlatego chciałabym przetestować jeszcze bezinwazyjny peeling enzymatyczny w tubce, taki.

7. Mam jeszcze chrapkę na maski z Bielendy:

8. Tu znów wrócę do kolorowej części mojej listy. Marzy mi się też azjatycki krem bb Missha m perfect cover bb cream z spf 42 w odcieniu o nr 21. Na początek zadowolę się pojemnością 20 ml, są tańsze, a ja będę mogła przetestować mniejszą pojemność, a jak się nie sprawdzi, to szybko go zużyję.

9. Wracając  znów na chwilę do części pielęgnacyjnej, mam ochotę na dłuższe przetestowanie serum Vichy Idealia Life Serum. Po próbce 1,5 ml mam jak najbardziej pozytywne odczucia, dlatego nabrałam ochoty na większą pojemność. Skóra mi się wygładziła, zmniejszyła się widoczność porów, podobał mi się ten zdrowy wygląd. 

10. Zauroczona pozytywnymi opiniami na YT, nabrałam ochoty na przetestowanie takiego korektora pod oczy, ale nie wiem jeszcze w jakim kolorze, chyba w odcieniu 02-fair lub 01-porceline.

11. Z tego samego powodu, co wyżej, zachwyciłam się jeszcze kremami marki Palmer's i tu moje zainteresowanie skupiło się na Regeneracyjnym przeciwzmarszczkowym kremie na noc z retinolem, takim.

Moja próżność nie obezwładniła mnie całkowicie. Dzięki nadmiarze wolnego czasu mam też możliwość nadrobić zaległości czytelnicze. Kontynuując zatem moją Wish Listę, dopisuję kilka książkowych Must Have:

12. Książki Wojciecha Cejrowskiego: na pewno "Rio Anakonda" i "Gringo wśród dzikich plemion", a co do reszty, to nie mam szczególnych wymagań. Bardzo lekko i przyjemnie się  je czyta. Uwielbiam jego humor i sposób pisania.

13. Trzeba też zadbać o rozwój relacji w związku, dlatego chciałabym wreszcie sięgnąć po książki Jacka Pulikowskiego. Moje pierwsze zainteresowanie skupiły na sobie książki: "Warto naprawić małżeństwo", "Warto pokochać teściową", "Gdzie ci mężczyźni? O męskości dla kobiet i mężczyzn" oraz "Ewa czuje inaczej".

14. Zestaw do Yerba Matte. Może wreszcie zrealizuję moją chęć zasmakowania matte. Zawsze coś mi przeszkadzało, kiedy już miałam zamówić.

Zamierzam stopniowo realizować swoją Listę, a w ten sposób rozpieszczać się małymi prezencikami:)