Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

czwartek, 25 września 2014

Znalazłam konkurs...

Dobrze mi tu, w tym blogowym świecie. Piszę, uzewnętrzniam się, ale też i oglądam, czytam i zachwycam się dziełem innych...

I tak od kliknięcia do kliknięcia... Napotkałam na konkurs, który organizuje blogerka Venea (link do bloga TU). Zainteresował mnie, postanowiłam wziąć udział i zachęcam innych:) Swoją drogą, całkiem niezła forma promowania swojego bloga.


Regulamin jest jasny:


"Konkurs będzie trwał od dnia  16 sierpnia 2014 do dnia 30 września 2014



1.Sponsorem nagród jestem ja właścicielka bloga Veneaa.



2.Ogłoszenie wyników nastąpi do tygodnia czasu od 


zakończenia konkursu.



3. Aby losowanie się odbyło potrzebne jest minimum 50 


zgłoszeń. 

4. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski.

5. Wszystkie koszta przesyłki pokrywam ja.

6. Jeśli jesteś osobą niepełnoletnią musisz uzyskać zgodę 

rodzica lub opiekuna.

7. Zgłoszenia przyjmuję tylko i wyłącznie pod tą notką, na 

blogu. 

W rozdaniu wygrywa jedna osoba."


A co takiego ciekawego można wygrać? Same dobroci:)

Zapraszam na post konkursowy: