Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

wtorek, 21 października 2014

Zakupowo-lakierowo-paznokciowo i kilka słów o kilku Alle-produktach

Alle fantastycznie było odebrać tę wspaniałą przesyłkę. Tym razem zakupy robiłam w internetowym sklepie AllePaznokcie na stronie http://www.allepaznokcie.pl/


Zachwycające było to, że nie musiałam długo czekać na moje zamówione cukiereczki. Zamówienie złożyłam w poniedziałek do południa, od razu je opłaciłam. Po południu dostałam wiadomość, że moje zamówienie jest już gotowe do wysyłki. Zostało wysłane we wtorek, a w środę zapukał do mnie kurier. Moją uwagę przyciągnęła czerwona ostrzegawcza naklejka "Ostrożnie szkło". Bardzo miło ze strony sklepu, że tak dba o klienta. Ba! Zamówione rzeczy było dość dobrze owinięte folią bąbelkową w ilości znacznie przesadzonej, co również uważam za ogromny plus. I trzecia istotna sprawa - darmowa wysyłka za zakupy powyżej 100 zł.


A co kryła w sobie koperta? Nie wszystkie rzeczy były dla mnie. Zamówieniem dzieliłam się z Paulą, mistrzynią w zdobieniu paznokci.




Zamówiłyśmy kilka lakierów dol paznokci. Te malutkie lakierki, to są lakiery termiczne, które pod wpływem ciepła lub zimna zmieniają kolor na paznokciu (oferta sklepu TU). Zdecydowałyśmy się na wersję 5 ml, tak na początek, na spróbowanie. Ten wysoki w środku to lakier kameleon Flip-Flop (oferta sklepu TU).


Z tych termicznych, moje są lakiery o numerach 13 i 06 (40 i 10 jest Pauli). Ja tez pokusiłam się o kameleona i tu przepadłam:)

Najpierw pokażę, jak zachowuje się na paznokciach lakier termiczny. Nr 13 mi nie działa, na paznokciach jest taki, jak w buteleczce. Powinien na ciepło reagować kolorem różowym, a na zimno odcieniem fioletowo-niebieskim. Na moich paznokciach jest różowy. Ale to nic, bo takiego odcienia nie miałam jeszcze:)
Jeśli chodzi o kolor 06, to tu wszystko jest w jak najlepszym porządku.






Nawet na krótkich paznokciach widać efekt. Jeśli na paznokcie będzie działać niska temperatura, będziemy np. na dworze, to kolor zmieni się na ten szary (w opisie miał być granatowy). Po wejściu do ciepłego pomieszczenia, kiedy dłonie nam się już ogrzeją, kolor paznokci zmienia się na taki różowo-fioletowy (w opisie jest fioletowy). W normalnych warunkach kolor zachowuje się jak na zdjęciach.

Pokażę teraz mój ukochany kameleon. Kupiłam tylko jeden i żałuję. Na pewno jeszcze dokupię co najmniej jeden.




Pod wpływem zmiany kąta padającego światła, lakier daje na paznokciach bardzo ciekawe efekty wizualne.



Uwielbiam ten efekt, kolor jest niejednoznaczny i uniwersalny. Zmienia się od oczywistego granatowego, po fiolet, wpadając momentami z żółte tony, aż po bordo. Najbardziej efektowny jest na słońcu. W sztucznym świetle nie widać w pełni jego "możliwości".

Kupiłyśmy sobie z Paula także nitki do zdobień (oferta sklepu TU). To  nic innego, jak samoprzylepna taśma na krążku o grubości ok. 2 mm.




Kupiłam dla siebie 2 kolory - zwykły złoty i zwykły srebrny, bez szaleństwa i pewną ostrożnością, bo nie wiedziałam, czy będę umiała je wykorzystywać do zdobień. Trzeba wykazywać się odrobiną precyzji i dokładności, a przede wszystkim cierpliwości i można wyczarować naprawdę coś wspaniałego.






Oczywiście w roli głównej znów wystąpił kameleon. Paseczki wykorzystałam tu jako szablon do odmalowania wzoru. Mimo, że są dość cieniutkie, to i tak efekt końcowy jest bardzo elegancki.

W naszym zamówieniu znalazły się także pisaki do zdobień (oferta sklepu TU).



Pisaki kupiła sobie Paula, ja dopiero zaczynam moją przygodę z wzorkami na paznokciach innymi niż kropki:)




Teraz żałuję, że i ja sobie ich nie kupiłam. Bardzo łatwe w użyciu, można nimi wyczarować absolutnie wszystko. Utrwalone top coatem nie znikają, ba! utrzymują się nawet do tygodnia czasu.

Oto efekt zdobień w wykonaniu uzdolnionej Pauli:



I co nas zaskoczyło niezwykle pozytywnie, to gratisowe prezenciki do zamówienia. Dostałyśmy takie oto śliczne ozdoby. Wszystkie wzięła moja paznokciowa mentorka, lepiej je wykorzysta ode mnie, ja dopiero zaczynam paznokciowe szaleństwo.




Słowem podsumowania, bardzo zadowolone jesteśmy z zamówienia. Produkty jakościowo są rewelacyjne, obsługa i czas realizacji zamówienia zachęca bardzo do dalszego kupowania:)