Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

środa, 12 listopada 2014

Techniczne problemy - jak je obejść

Miło widzieć, jak coś zaczyna się dziać na moim kawałku internetu:) Szkoda, że doba ma tak mało godzin i że czas przy uprawie tego kawałka tak szybko leci... Ale staram się publikować na tyle często, na ile tylko jestem w stanie.

Zauważyłam, że na moim blogu pojawił się problem natury technicznej. Rzecz dotyczy dołączania się do Obserwatorów bloga:



Mam na myśli ten bloggerowy dodatek z przyciskiem "Dołącz się do tej witryny". Nie wiem dlaczego, ale mi nie działa. Wyskakuje błąd:



Nie wiem, dlaczego tak się dzieje i nie potrafię tego naprawić. Jako, że jestem uparta, udało mi się znaleźć obejście tego problemu.
Wystarczy kliknąć te nachodzące na siebie  kwadraciki, w prawym górnym rogu przycisku "Dołącz się do tej witryny":



Otwiera się następujące okno:



gdzie wystarczy kliknąć przycisk "Obserwuj" i w taki oto sposób "na okrętkę" zaszczycić mnie swoim członkostwem:)

Trochę trzeba pokombinować, ale zauważyłam, że to nie tylko u mnie tak się dzieje.

Będzie mi zatem bardzo miło, jeśli mój kawałek internetu będzie się podobał i będzie zyskiwał nowych Obserwatorów. Ze swojej strony mogę obiecać jedynie większe zaangażowanie:)