Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

środa, 26 listopada 2014

Zimowy projekt u Asiulcoweej:)

Nie zawsze mam dość czasu, żeby poczytać inne blogi. Staram się jak mogę, żeby jednak tego nie zaniedbywać. Sama chciałabym być "czytana":) Dobrze wiedzieć, że to co się robi, może podobać się innym i ktoś to docenia.

I tak od kliknięcia do kliknięcia dostałam zaproszenie do wzięcia udziału w pewnym projekcie.


Wchodzę, czytam, a na mojej buzi pojawia się rogalik, jako efekt tych wszystkich pomysłów, które nagle z prędkością światła zaczynają się pojawiać w mojej głowie.


Projekt moim zdaniem rewelacyjny, bo nie ogranicza. Prace można wykonać na paznokciach lub/i na twarzy. Startujemy 1 grudnia. "Startujemy", bo ja też zamierzam wziąć w nim udział i chciałabym zaprosić każdego, kto tylko lubi się bawić. Bo o dobrą zabawę tu chodzi. W szczególności chciałabym zaprosić moją paznokciową guru, dzięki której w ogóle zaczęłam malować paznokcie:) Paula, o Tobie mowa:) 

Po więcej szczegółów zapraszam na bloga Asiulsoweej:)