Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

niedziela, 7 grudnia 2014

Paese i Wibo Glamour Sand, czyli mani zainspirowane pogodą

Wstaję dość wcześnie i codziennie dość wcześnie jeżdżę do pracy. Zdjęcia z mojej jesiennej drogi do pracy można podziwiać TU. Pogoda się nieco pogorszyła i wyczuwa się już zimę... Ogólnie zrobiło się bardziej szaro i buro. Szybciej też robi się ciemno... stąd moja inspiracja...





Dzisiejsza pogoda, mgła i szarość wokół ostatecznie zmusiły mnie do takiego, a nie innego manicure.


Moje paznokcie również są w szarej tonacji, skąpane we mgle, gdzieniegdzie przebłyskujące jakimiś światłami.




W roli głównej występują tu 2 lakiery z Paese. 305 jest szarym beżem. Na zdjęciu wydaje się być bardziej ciepły, w rzeczywistości wygląda bardziej chłodno. 305 to bardzo ładny mleczno-szary odcień niebieskiego. Owym szarościom błysku dodaje Wibo Wow Glamour Sand w przepięnym neonowym kolorze o numerze .... Lakier na piaskową strukturę, gdzie drobinki błyszczą się na niebiesko, zielono, żółto. Jednym słowem lakier jest przecudowny.

Mój manicure nie będzie jakiś wymyślny. Postawiłam przede wszystkim na podkreślenie kolorystyki, a niżeli na jakiś konkretny wzór.








Drobinki lakieru Wibo przepięknie iskrzą się w sztucznym świetle. To takie nawiązanie do okresu przedświątecznego:) Oczywiście zależnie od tego, pod jakim kątem na niego patrzymy, na pierwszy plan wychodzi inny jego odcień.

Jeśli chodzi o lakiery z Paese, zauważyłam, że oznaczone są tak samo, jak te piękne lakiery, nazwijmy je pełnowartościowe, ale o tym, może innym razem:)

Oto moje mani zainspirowane pogodą:) To nic, że jutro albo pojutrze je zmyję i pomaluję zgodnie z Zimowym Projektem. Niech będzie mgła, niech robi miejsce na nowy pomysł:)