Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

niedziela, 21 grudnia 2014

Zimowy projekt - tydzień III: Coraz bliżej Święta

Dziś nadszedł ten uroczysty czas, żeby podzielić się realizacją kolejnego zadania Zimowego Projektu. Przedstawiam - tydzień III :)


Szczegóły TU.



Dość długo zajęło mi publikowanie tego posta. Mam za sobą tydzień wypełniony wyjątkowo po brzegi różnymi zajęciami. Dopiero dzisiaj mogę usiąść spokojnie i zająć się Moyą Pasją:) Tak, wyraźnie daje się odczuć to, że Święta są coraz bliżej. 




Nie rozwodząc się już zanadto nad wstępem, przechodzę do opowiadania o moim mani na ten tydzień (który co prawda dobiega końca..., ale zawsze lepiej późno niż wcale). Jako baza posłużyły mi tu poniższe perełki. Akrylowy utwardzacz z Paese położyłam na odżywkę witaminową Ados. Utwardzacz od Paese użyłam także jako top coat.


Zaczęłam potem przeglądać moje lakierowe zbiory, żeby wymyślić coś, co będzie wiązało się z realizacją III tygodnia. Coraz bliżej Święta, w domu panuje ogólne poruszenie, ogarniamy ostatnie porządki, robimy listy zakupów, szykujemy się do wielkiego gotowania. Całe to zamieszanie uspokaja się, kiedy przychodzi do ubierania choinki...
I właśnie z choinką związany będzie mój manicure. 


Stąd 3 zielenie - Paese 125 (chyba nie znudzi mi się ten odcień), Miss Selene 215 i Lovely Mirror Nails (nr 2 - chyba, bo nieco starły się napisy). Biały lakier to Rimmel 60 seconds 703 white hot love. Dwa od prawej to rudzielec ze złotym połyskiem Paese 312 i czerwony mieniący się piasek Lovely Baltic Sand nr 5.
Do zdobienia wykorzystałam także drobinkowy nawierzchniowy lakier Ab Lines mieniący się na różne kolory, co będzie widoczne w zdjęciach z mani:)



Dwa paznokcie pomalowałam na biało, żeby na nich namalować bombki i choinkę. Do wykonania użyłam sondy. Paznokieć na serdecznym palcu pokryłam iskrzącym lakierem nawierzchniowym. Na pozostałych paznokciach wylądowała ciemna zieleń Paese i iskierki. Świąteczna choinka iskrzy się, błyszczy od lampek i ozdób:)