Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zimowy projekt - tydzień IV: Wesołych Świąt!

Przepraszam za publikację po czasie, ale nie miałam zwyczajnie czasu na ogarnięcie tematu paznokciowego. Aż wstyd się przyznać, ale w wieczór Wigilijny i w I dzień Świąt miałam na paznokciach złoty lakier z Sally Hansen. W między czasie między pieczeniem, smażeniem, gotowaniem, sprzątaniem i prasowaniem zdążyłam pomalować paznokcie na kolor, który najbardziej kojarzy mi się ze Świętami. W II dniu miałam chwilę, żeby coś zmalować, zgodnego z IV tygodniem i tak zmalowane mam do dzisiaj:)

Na życzenia Świąteczne już za późno, ale mimo to życzę wszystkim wielu szczęśliwie spędzonych chwil w ciepłym i spokojnym gronie najbliższych, bez nerwów, nieszczerości i zawodów. Oby każdy nowy dzień przynosił same szczęśliwe chwile i zbliżał do realizacji postawionych sobie celów.

Przejdę teraz do opisu realizacji zadania z Zimowego projektu na IV tydzień:
Szczegóły TU.
Do wykonania mojego mani na ten tydzień wykorzystałam taką oto kolorową armię:




Nie mogło oczywiście obyć się tu bez lakierów Paese (od prawej: biel - 102, zieleń - 125 i bordo - 16, o którym więcej TU). Pojawiło się też złoto od Sally Hansen i złoto w postaci Art Linera od Wibo. Dopełnieniem stał się  Baltic Sand od Lovely przepięknie migoczący na czerwono, rudawo i złoto. Do zdobienia użyłam także srebnego akrylowego linera (pierwszy od lewej).

Z taki kolorami kojarzą mi się Święta. Zielona choinka przyozdobiona błyszczącymi bombkami i świecącymi ozdobami. Pięknie się skrzy i mieni różnymi błyskotkami... Przede wszystkim ma być na bogato:) I z takimi myślami w głowie zaczęłam malować, potem zmywać i malować od nowa, aż doszłam do pożądanego efektu końcowego, z którego jestem dumna:)


Kciuk pomalowałam bordem od Paese i namalowałam na nim ukośne paski najpierw srebrnym, a potem złotym linerem. Na palec wskazujący powędrowała zieleń od Paese i kropki złotym linerem. Środkowy paznokieć pomalowałam piaskiem Lovely. Na serdecznym paznokciu jest złoto od Sally Hansen i zielone kropki. Na białym paznokciowym tle małego palca zrobiłam większe zielone kroki, a na nich mniejsze złote wykonane za pomocą linera od Wibo.


Zdobienie może i przesadzone, ale właśnie z takim przepychem kojarzą mi się Święta. Z przepychem nie tylko w ozdobach, ale też na stołach i pod choinką, gdzie wszystko pięknie  błyszczy i mieni się:)





Oczywiście jako baza i jako lakier nawierzchniowy posłużył mi tu akrylowy utwardzacz od Paese, po którym paznokcie są wyraźnie twardsze.

I tak przedstawia się mój pomysł na IV tydzień:)