Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

sobota, 3 stycznia 2015

Karnawałowy makijaż w różowych kolorach z gościem specjalnym

Karnawał co raz bliżej, a ja przychodzę ze specjalnym makijażem. Kolorystyka jest być może niecodzienna i nie każdemu odpowiada, ale ja osobiście uważam makijaż za wspaniały, niepowtarzalny i godny polecenia, szczególnie ze względu na makijażystkę.


Cóż mogę jeszcze dodać... Rośnie nowa Gwiazda You Tube, czyli film z serii Malwi i jej twórczość:

- Mamusia, czy ja też mogę kręcić takie filmiki, jaki oglądasz?

- Pewnie, że tak - odpowiedziałam bez zastanowienia, nie mogę przecież ograniczać w żaden sposób mojego dziecka.

Nie chcę jej ograniczać. Może to zostać odebrane różnie, że z jednej robię dwie, że za mała, że upublicznianie złe, że niepotrzebne. Nie słucham, dla mnie najważniejsze jest, aby pokazać dziecku jak najwięcej, zapoznać z jak największą ilością różności. Zbyt ogólnie? Staram się przede wszystkim, najczęściej intuicyjnie, dostarczać mojemu dziecku jak najwięcej bodźców do lepszego rozwoju, oczywiście nade wszystko zważając na wiek mojej księżniczki. 

- To mamuś, weź kamerę i mnie nagrywaj.

To wzięłam i nagrałam, a oto efekt:)