Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

wtorek, 13 stycznia 2015

Zimowy projekt - tydzień VI: Mróz mocno trzyma

Nieco po terminie, ale zawsze lepiej późno niż wcale. Nadmiar różnych zajęć i obowiązków zaczyna mnie przytłaczać i zabierać mi to, co kocham... O moim kawałku internetów głównie tu mi się rozchodzi...

Znalazłam właśnie chwilkę dla siebie, więc zasiadam z herbatką i piszę. A popijam właśnie gruszę z karmelen Green Hills, kupioną w Biedronce.

Rozpisywać tu się będę o mojej realizacji kolejnego, już VI, tygodnia Zimowego projektu:
o którym szerzej TUTAJ.
Co prawda zaczynamy się zbliżać do półmetku VII tygodnia, ale na moich paznokciach jeszcze "Mróz mocno trzyma".


W roli głównej występują:


Mój ukochany granat po prawej, a po lewej jeszcze piękniejszy piasek z drobinkami i czarnymi, i granatowymi, i nawet srebrnymi. Na granat powędrował mróz, w rolę którego wcielili poniżej przedstawiani:



Moją inspiracją była +sliwsoon i jej przepiękna galaktyka z okazji realizacji projektowego V tygodnia. Na granatowe tło 3 paznokci nakładałam gąbką, stemplując, odrobinę srebrnego, białego i szarego. Pokryłam to później drobinkami, mieniącymi się na różne kolory (drugi lakier od prawej). Tym razem w roli nawierzchniowego lakieru posłużył mi Gel Look top coat z Golden Rose.
Kciuk i paznokieć serdeczny pomalowałam piaskiem Paese.








Jestem zadowolona z mojego pomysłu na manicure. Prosty sposób malowania, polegający na "ciapaniu" różnymi kolorami, może wyglądać bardzo elegancko i niepowtarzalnie.