Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

czwartek, 22 stycznia 2015

Zimowy projekt - tydzień VII: Zasnął dawno cichy las

"Zasnął dawno cichy las.
Radość, spokój w każdym z nas."


A wcześniej:

"Zima, zima - śnieg, śnieg, śnieg
Z nieba, z nieba sypie się.
Gdzie nie spojrzysz - biało.
Wszystko pojaśniało.
Zima, zima - śnieg, śnieg, śnieg."


Tak śpiewają Czerwone Gitary i z tą piosenką w tle zaczęłam zmalowywać realizację VII tygodnia. O projekcie i innych realizacjach TU.

Obecnie zastanawiam się nad pomysłem na ostatni tydzień projektu. Nie miałam wcześniej czasu na publikację pomysłu, który zrodził się w połowie poprzedniego tygodnia. Dość ciężko było mi wymyślić coś, co w pełni odda obraz zimowego, otulonego śniegiem lasu.

Oto główni sprawcy popełnionego mani:

Mamy tu, zaczynając od lewej biały lakier z cieniutkim pędzelkiem, idealny do zdobień Decorative Art ABlines, po nim występuje srebrny Art Liner od Wibo. Występował także czarny Color Expert od Golden Rose o nr 60 - uwielbiam go za pigmentację i szeroki pędzelek. Nie mogło oczywiście zabraknąć ostatnio wszechobecnego granatu od Paese o nr 190. Wykorzystałam także biel od Rimmela z serii 60 seconds w kolorze 703 White Hot Love. Ostatnim w tym szeregu jest mój ostatni nowy nabytek, wyjątkowy smaczek, czyli Lovely Classic Nail Polish w kolorze nr 23, przepełniony białymi i srebrnymi drobinkami, o średnim stopniu krycia.



Bazą i lakierem nawierzchniowym był dla mnie ostatni mój ulubieniec, czyli utwardzacz akrylowy Paese. Niektóre paznokcie wykończyłam na matowo. Świetnie sprawdza się tu Matte Top Coat od Lovely. Uważam, że jest bardziej trwały niż matowy top coat od Golden Rose.

A oto efekt mojej pracy twórczej - moja wersja zimowego lasu...



Trzy paznokcie pomalowałam na czarno, a dwa na granatowo. Na małym paznokciu i na kciuku pojawił się śnieg. I w sumie tyle by wystarczyło, ale to nie mój styl. Uwielbiam przepych, jak już malować, to tak na bogato:)


Kropkowy śnieg wykonałam oczywiście za pomocą sondy. Kropki robione są białym lakierem Rimmel i srebrnym Art Linerem Wibo.





Te paznokcie z kropkowym śniegiem pokryłam błyszczącym top coatem. Na pozostałych paznokciach namalowałam białe od śniegu choinki, które dodatkowo nabłyszczyłam srebrnym Art Linerem Wibo i drobinkowym Lovely. Choinkowe paznokcie pokryłam matowym top coatem.

I tak na moich paznokciach "zasnął cichy las" podczas VII tygodnia Zimowego projektu.