Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

sobota, 24 stycznia 2015

Zimowy projekt - tydzień VIII: Krzyknie się bałwan




To już ostatni tydzień Zimowego Projektu... Trochę szkoda, że projektowe zmagania dobiegły końca. Naprawdę świetnie się bawiłam w wymyślanie i zmalowywanie czegoś, czego jeszcze nie było i nie będzie zbyt banalne.




Dziś prezentuję realizację ostatniego, czyli VIII tygodnia Zimowego Projektu. Zachęcam do podziwiania innych prac na blogu http://asiulcowaa.blogspot.com/ (o Zimowym Projekcie TU).

"Pada na stada skulonych autNa posolony światCieszy się śnieżny pługDziś prosto w "Teleexpress" kurs
Sanki z tornistra sprawdzają sięChoć już w zeszytach śniegKrzyknie się - Bałwan! I ...Nikt dzisiaj nie obraża się
Pada śnieg
Puszysty śniegLubię patrzeć, gdy
Tak cicho spływa w dółPada śnieg
Jak w białym śnie
Mamo, spójrz na świat
Jak z bajki cały jestDziś Pan Andersen cieszy sięBo wszyscy dziećmi stają się"

Wiedziałam, że znam tytuł ostatniego tygodnia. Wujek Google raczej nie zawodzi i natrafiłam na piosenkę Edyty Górniak i Krzysztofa Antkowiaka "Pada śnieg". Nie pada za oknem, to chociaż popada na paznokciach, na tło iście śniegowe:


Głównym bohaterem stał się tym razem Essie w kolorze dive bar, cudny granat wpadający w zielony, w turkus, nawet w fiolet. Uwielbiam takie głębokie odcienie. Towarzyszą mu Color Expert od Golden Rose w kolorze 47 i szaro-niebieski Paese w kolorze 305.



Nie mogłoby się obyć bez zdobienia - od lewej: rudzielec Paese 312, biały Paese 102, srebno-szary Nail Art Acrylic Ever Shine nr 35, Carnival Nail Color Golden Rose w kolorze 03 i różnokolorowy brokat wpadający głównie w srebro Essence Nail Art Special Efect topper. Do precyzyjnego zdobienia użyłam 2 pisakó Nail Art Pen w kolorze czarnym nr 2 i zielonym nr 14, kupionych na http://www.allepaznokcie.pl/



Ostatecznie mani utrwaliłam przede wszystkim top coatem od Golden Rose z serii Gel Look. Jeden paznokieć, środkowy, ze wzorem - motywem przewodnim zdobienia, pokryłam matowym top Coatem Lovely.



I tak prezentuje się moja realizacja:


Główną rolę odgrywają tu bałwanki namalowane za pomocą sondy i ozdobione czarnym i zielonym pisakiem. Marchewkowe nosy bałwanków to rudzielec 312 Paese. Żeby wzór był bardziej uwidoczniony, zmatowiłam go Matte Top Coat Lovely. Sąsiedni paznokieć na serdecznym palcu pomalowałam szaro-niebieskim Paese i pokryłam go karnawałowymi konfetti Golden Rose Carnival Nail Color.


Na pozostałych paznokciach jest Essie i kropkowy śnieg w kolorze białym (Paese), srebrno-szarym (Ever Shine) i brokatowym, mieniącym się na wielo-kolorowo, ale głównie na srebrno (Esence). Całość utrwaliłam Gel Look Top Coat Golden Rose.






I tak doszliśmy do końca - końca postu i końca projektu. Szkoda, że już się kończy. Nie myślałam, że uczestnictwo i kolejne realizacje sprawią mi tyle frajdy, mimo, że często brakowało mi pomysłów, a przede wszystkim czasu. Czuję, że się rozwinęłam, zaczęłam pewniej bawić się zdobieniem paznokci, powiększyłam swoją lakierową kolekcję o kilka smakowitych perełek. Po mojej głowie chodzi kilka pomysłów na mani. Ogólnie dużo dobrego zrobił dla mnie ten projekt. Myślę, że zainteresuję się tematem dokładniej:)