Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

środa, 18 lutego 2015

Powalentynkowe - walentynkowe mani

Na kilka dni po Walentynkach postanowiłam zaprezentować swoją propozycję zdobienia paznokci? Tak. A czemu nie? Pełniąc rolę żony i mamy staram się organizować tak swój czas, aby jak najczęściej udać się na randkę z mężem. Uważam, że jest to konieczne w świecie, gdzie każde z nas ma swoją pracę, swoje obowiązki i swój pędzący czas. Musimy zatem znaleźć chwilę tylko dla siebie, żeby nie zagubić się. Stąd moja "miłosna" propozycja... pasująca na każde wyjście we dwoje:)

Niestety moje paznokcie są na etapie regeneracji. Na szczęście widać wyraźną różnicę między odrastającym paznokciem a starym, cienkim, delikatnym paznokietkiem, który ciągle się łamie. Mam już 40-procentowe odrosty i czekam cierpliwie, kiedy wreszcie paznokcie będą mi wystawały poza opuszek:)
A tymczasem znalazłam chętną do popełnienia "miłosnego" manicure'u randkowego:)




Kolory użyte w przedstawianym mani są wyraźnie zimowe. Głównym bohaterem jest tu granat od Paese, mój niezastąpiony, niezwykle elegancki i uniwersalny granat nr 190. Towarzyszy mu biały drobinkowy, mieniący się na srebrno lakier od Lovely, położony na białe tło Paese nr 102. Całość utrwaliłam top coatem Golden Rose Gel Look.



Na palcu serdecznym i na kciuku zrobiłam granatowe stempelki, a na małym paznokciu namalowałam białe serduszko.



Moja modelka ma wyjątkowo długie paznokcie i szczupłe palce. Prezentowane zdobienie dodaje uroku i podkreśla wyjątkowość dłoni mojej modelki:)