Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

niedziela, 15 marca 2015

Liebster Blog Award - odpowiedź na nominację

Jak tylko dostałam taką nominację, tak o mało nie spadłam z krzesła. Nie do końca wiedziałam, czy chcę brać udział w takich przedsięwzięciach. Ostatecznie nie bardzo wiedziałam, kogo dalej nominować.

O co w ogóle chodzi?
Do Liebster Blog Award nominował mnie Magda.Sara z bloga http://magdasara.blogspot.com/. Należy spełnić następujące warunki:

1. Odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę,która nas nominowała.
2. Wyróżnić 11 blogów.
3. Zadać 11 swoich pytań.
4. Poinformować osoby,które nominowaliśmy.

I tu zimny pot zaczął spływać mi po plecach. Stres, niepewność i to ciągłe pytanie... czy nie jestem za stara. A potem pomyślałam, a co mi szkodzi. I oto jestem i odpowiadam, a co dalej, to zobaczymy:)

Przedstawiam pytania od +Magda. Sara i moje odpowiedzi:
1.Twój ulubiony film?
Chyba nie mam takiego. Ogólnie nie jestem jakimś ukierunkowanym kinomaniakiem. Czasem lubię pooglądać coś amitnego, czasem coś zupełnie odmóżdżającego, innym razem wolę coś lekkiego, ale nie banalnego. Nie mam zatem swojego ulubionego filmu.
2.Jedno słowo,które najlepiej Cię oddaje?
Z tym będzie trudno. Słowo, które najbardziej by mnie oddawało powinno być dość długie i skomplikowane, a już na pewno dziwne. Albo nie, albo da się znaleźć coś prostego: otwarta. Staram się nie zamykać na świat, na ludzi i na różne doświadczenia. Staram się pracować na własnym rozwojem i ciągle doskonalić siebie.
3.Co najbardziej lubisz w ludziach?
Najbardziej lubię szczerość i rozsądne podejście do życia, szalone i wesołe, ale konkretne i rozsądne. Nie da się tego połączyć? Da. 
4.Co lub kto sprawił, że piszesz bloga?
Zaczęło się bardzo banalnie. Oczywiście prób było kilka, kończyły się zwykle po kilku notatkach. Ostatni taki raz na dość poważnie był wtedy, kiedy urodziłam córeczkę. Miałam wówczas mnóstwo czasu, w przerwach, kiedy dziecko spało i do tego ogromną potrzebę uzewnętrzniania się. Nie wypaliło. Dziecko urosło, pojawiła się masa różnych obowiązków, aż w tym pędzie poślizgnęłam się i upadłam. Okazało się, że złamałam nogę w kostce i czekała mnie dość poważna operacja. I tak zostałam uziemiona (dosłownie) na około pół roku. Wciągnęłam się w "jutuby" i blogi, dużo oglądałam i dużo czytałam. Mój pierwszy post był efektem mojej wyprawy na zakupy, po raz pierwszy od dłuższego czasu na własnych nogach. Nie myślałam, że tak się skończy. Ale piszę i jestem z tego powodu szczęśliwa. Cieszę się, jak dziecko, skaczę nie raz do góry, kiedy widzę, że podoba się komuś moje pisanie, że ktoś to czyta.
5.Najlepsze wspomnienie?
Najmilej i najcieplej wspominam dzień, kiedy dowiedziałam się, że pod sercem noszę tak bardzo upragnione dziecko.
6.Ulubiony cytat lub motto?
Podoba mi się ogromnie motto, które widziałam u jednej z dziewczyn na You Tube, u +AniolNaResorach: "Bo ogranicza nas tylko nasz umysł". 
7.Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
Staram się nie ograniczać do jednej osoby. Poznaję ludzi, czytam i zapatruję się na tych, którzy coś osiągnęli, których osiągnięcia mogą mnie zainspirować do bycia lepszą, do pracy nad sobą.
8.Twój największy sukces?
Moje dziecko to jest mój największy sukces i mój dom, który po wielu zmaganiach udało się posklejać.
9.Za co lubią Cię inni?
Wydaje mi się, że inni lubią mnie za tę otwartość i ufność. Uważam się za dobrego i wrażliwego człowieka, starającego się z pokorą podchodzić do życia i być może za to właśnie jestem lubiana.
10.Czego boisz się najbardziej w życiu?
Śmierci najbliższych... 
11.Najbardziej szalona rzecz jaką w życiu robiłaś?
Z przerażeniem stwierdzam, że chyba nie robiłam w życiu żadnych szalonych rzeczy. Ogólnie uważam się za tchórza, ale kiedy już zdecyduję się na szaleństwo, tak wtedy potrafię "popłynąć". Czy zatem całonocna impreza z kąpielami w basenie ok. 4 rano i to na trzeźwo, zakończona śniadaniem w Mc Donalndzie, jest dość szaloną rzeczą? A może pokonanie 15 km w ciągu 5 min autem? Oj, no może tak:)

To by było na tyle, puki co. Spróbuję opracować swoje 11 pytań i wyszukać swoich 11 blogowych faworytów. Wtedy zapodam aktualizację:)