Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

poniedziałek, 21 września 2015

Jestem...

Jestem piękna i mam pasję, jestem wyjątkowa i cieszy mnie to, co robię, dlatego nie mogę odpuszczać!

Tak, odpuściłam sobie i to dość bardzo. Odnajduję  siebie tu, w tym miejscu. Spełniam moje pasje, a mimo wszystko odpuściłam sobie i zaniedbałam mój kawałek internetu.

W minioną sobotę spotkało mnie coś wyjątkowego. Okazja spędzenia tak wspaniałego popołudnia trafiła się zupełnie niespodziewanie, a ja przy tym myślałam, że w sumie może już nie będzie dla nas miejsc... Okazało się, że były, udało nam się dostać na listę, zdobyłyśmy zaproszenia. Mówię "my", bo było nas trzy, piękne, utalentowane i wyjątkowe kobiety. Nie myślałam tak, szczególnie o sobie, zanim nie pojawiłam się na spotkaniu i nie usłyszałam tam tych słów.





W sobotę późnym popołudniem udałyśmy się we trzy na pokaz mody marki PresKA.  Polska firma, prowadzona przez młoda mamę i żonę, Karolinę Legierską, która jest jednocześnie menedżerem i projektantem w swojej firmie. Mam to szczęście, że w moim mieście jest stacjonarny sklep z ubraniami marki PresKA (link do sklepu internetowego: https://preska24.pl/). Uwielbiam ich ciuchu - nietypowe wzory, niepowtarzalne kroje, a do tego wspaniałej jakości materiały. Mam z Preski kilka ubrań i za każdym razem, jak je zakładam, czuję się wyjątkowo. Odczuwa się w kolekcji Karoliny pasję.

Taką też pasję, wyjątkowość i zamiłowanie do tego, co się robi, dało się też odczuć podczas pokazu, który otworzyła prezentacja pani Ewy Radziewicz (link do profilu na fb: https://www.facebook.com/ewaradzipl). Wciąż brzmią mi w uszach jej słowa: "Zwróć uwagę na siebie, masz w sobie potencjał, jesteś diamentem".


Po jej prezentacji odbył się pokaz najnowszej kolekcji jesiennej marki PresKA.
Foto-relację można obejrzeć na profilu EwaRadzi na facebooku, czyli TU.


Mam kilka swoich typów, o które planuję wzbogacić swoją garderobę, ale nie dlatego, że dzięki temu poczuję się piękniejszą kobietą. Ubrania są tak wyjątkowe i solidne, że muszę mieć ten żakiet i tę spódnicę... (niestety nie ma jej jeszcze na stronie, ale jest na fb -->).


Po tak wyjątkowym wstępie, sobotni wieczór mógł się już tylko rozwinąć w jak najlepszym kierunku. I tak też się stało. My trzy piękne, silne i niesamowite kobiety z pasją spotkałyśmy się potem razem, by celebrować chwile...

Po tych wszystkich wydarzeniach z soboty, postanowiłam się wziąć za siebie i znów wrócić do pisania. Nie robię tego dla publiczności, ale dla samej siebie. Dzięki pisaniu nabywam większej pewności siebie. Pracuję nad lepszą organizacją swojego czasu, bo przecież trzeba coś napisać, trzeba dać upust swoim pasjom, uwolnić te kłębiące się we mnie słowa.

Do tego stopnia wzięłam się za siebie, że wreszcie zdecydowałam się na rozwijanie formalne jednej z moich pasji. Zapisałam się do szkoły, a jak wszystko dobrze pójdzie, to będę technikiem usług kosmetycznych. Zawsze chciałam rozwijać się z dziedziny kosmetyki i kosmetologii. Niestety nie miałam na tyle odwagi, żeby podjąć taki kierunek i zdecydowałam się na pracę z ludźmi, którzy pozbawieni są jeszcze tych wszystkich cwaniackich zachowań. Postanowiłam, że będę pracować z dziećmi, a do tego wybrałam taką specjalność, której większość się boi. Uwielbiam to co robię. Przeraża mnie jedynie ogrom formalności - raporty, projekty, programy, sprawozdania, regulaminy itd.... Przeraża i blokuje. Jednak uśmiechy na twarzach moich uczniów i to spojrzenie pełne zaufania daje mi motor do podejmowania wyzwań kolejnych dni.

Obecnie tkwię w takim czasie, kiedy szukam swojej kobiecości i pomysłu na siebie. Nie jest tak, że nie czuję się spełniona w tym, czym obecnie się zajmuję. Mam jednak wrażenie, że to nie jest szczyt  moich możliwości, że muszę dalej się rozwijać, a nawet może odkryć w sobie jakieś nowe talenty... Stąd właśnie ta kosmetyka i jeszcze kilka pomysłów..., ale o tym może innym razem:)

Zakończę słowami Ewy: "Pokochaj siebie. Bądź wytrwałym i bądź człowiekiem. (...) Tylko wytrwałość i determinacja są wszechmocnym narzędziem w rękach prawych ludzi! Zgoda buduje, budowa tworzy, twórczość oddziałuje".