Wszystkie zdjęcia, które publikuję na blogu, są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

sobota, 5 grudnia 2015

Świąteczny houl od AVON - pomysły na prezenty

O czym dziś będzie? O świątecznych smaczkach od marki AVON.
Pochłonęła mnie kariera w Avon, potem współpracy odmówiły mi wszystkie moje "okna na świat" - i laptop, i telefon. Ale teraz znajduję odrobinę czasu, zwłaszcza, że testuję moje nowe "zabawki"

Co raz bliżej Święta. Zewsząd wyglądają na nas dekoracje i promocje świąteczne. I jak tu się oprzeć zakupom? Ja też nie mogłam się oprzeć i popełniłam zakupy kosmetyczne w niezwykle wygodny sposób - wybrałam w zaciszu domowym, zamówiłam przez internet i odebrałam w paczkomacie po 2 dniach i to jeszcze ze zniżką w porównaniu z cenami katalogowymi. Taki przywilej mają konsultantki Avon. Ogólnie współpraca z Avon to tylko korzyści, nie ma żadnych zobowiązań, ani przymusów składania zamówień co katalog.

A oto moje pachnące Świętami zakupy:



Przedstawiam masło do ciała z serii Planet Spa - rozświetlające  z pyłem perłowym i algami morskimi.

Wspaniale pachnie - jakby kwiatowo. Ma w sobie mieniące drobinki, które przepięknie prezentują się na ciele. Do tego bardzo łatwo i przyjemnie się rozprowadza, szybko wchłania i idealnie nawilża.


Do tego masło zapakowane jest w eleganckie pudełko, dzięki czemu masło nie wymaga juz dodatkowego opakowania, jeśli będziemy chcieli dać je komuś w prezencie.


W obecnym 17 katalogu znajdziemy je na str. 26 w cenie 21,99 zł. Warto, jak za 200 ml przyjemności.

Kolejna przyjemność, to nowy zapach - Outspoken Party by Fergie, woda perfumowana.


Urzekł mnie niezwykle ten zapach z kategorii orientalno-kwiatowo-owocowej. Dominują akcenty peonii, magnolii i wytrawnej maliny. Takie połączenie daje wrażenie słodkiej zadziorności. Trzeba koniecznie spróbować tego zapachu i ponosić go co najmniej godzinę, żeby całkowicie się od niego uzależnić. Można go kupić w 17 katalogu za 55 zł (str. 73) lub w zestawie z perfumowanym balsamem i dezodorantem do ciała w sprayu za 69 zł. Połączenie wody perfumowanej i balsamu z tej samej linii zapachowej potęguje długośc i intensywność utrzymywania się zapachu.
Piękny zapach uzupełnia ciekawa i elegancka butelka. Ja swoich perfum jeszcze nie otwierałam, czekam na specjalną okazję :)

Teraz czas na odrobinę "luxusu":


Uwielbiam ten tusz z odżywczym serum z serii Luxe.


Z jednej strony mamy pogrubiający tusz do rzęs, a z drugiej wzmacniające serum, które nakłada się u nasady rzęs przed aplikacją tuszu lub oddzielnie wieczorem.


Na brawa zasługuje tu szczoteczka o ergonomicznym trapezowym kształcie, niezwykle wygodnym w idealnym rozczesywaniu rzęs. "Tuszo-maniaczki" powinny mnie zrozumieć.
Do tego wszystkiego szczoteczka jest sylikonowa, co dodatkowo potęguje efekt rozczesania i rozdzielenia każdej rzęsy. 


Tusz ma jakby żelową formułę. Co to dla mnie oznacza? Nie zastyga tak szybko, można z nim przyjemnie współpracować. Jak dla moich cienkich rzęs, 2 warstwy dają najbardziej optymalny efekt w makijażu dziennym.
Tusz można znaleźć na stronie 83 i kupić go już za 27 zł.

Zakupiłam także scrub do ciała czekoladowy.


Pachnie cudownie - jak czekolada z mlekiem. Ma kremową konsystencję z peelingującymi drobinkami. Można go dostać w katalogu 17 na str. 192. Scrub objęty jest gwiazdkową ofertą - przy zakupie jednego produktu ze str. 192-193 płacimy 9,99, a za 2 - 13,98 - możemy wybierać dwa dowolne, takie same lub różne.

Kupiłam go nie tylko z myślą o mojej córce, ale także z myślą o sobie:


Płyn do kąpieli Hello Kitty Bubble Dream - idealne urozmaicenie kąpieli dla każdej księżniczki i słodkim i przyjemnym zapachu, z wyczuwalną gumą balonową i truskawkami.
Wspaniały prezent lub dodatek do prezentu za 9,99 zł - dostępny na str. 196.

Długi zimowy wieczór wręcz trzeba sobie umilać rozgrzewającą kąpielą o zapachu czerwonych jagód.

Cudowny zapach czerwonych jagód w waniliowym cukrze pudrze. Idealnie świąteczny zapach. Płyn jest bardzo gęsty i intensywny. Nadaje się do kąpieli i pod prysznic. Ja uwielbiam go rozrabiać z wodą i powietrzem w moim dozowniku do mydła, który zamienia mydło w piankę. Piana jest wtedy gęsta i treściwa.
Płyn znajdziemy na str. 209, za 500 ml zapłacimy 9,99 zł.

Kropką nad "i" wśród moich zakupów jest nawilżający żel pod prysznic i mydełko w płynie Winter Dreamland z serii Senses.


Pachnie słodkimi malinami i jabłkiem - idealne dopełnienie świątecznego prezentu. Mydełko kosztuje 8,99 zł za 250 ml, a żel 6,99 zł za 250 ml lub 9,99 zł za 500 ml. Znajdziemy je na str. 215 w katalogu 17.

To tyle na temat mojego houlu światecznego. Część z zakupów będzie prezentem ode mnie dla mnie, a część posłuży mi jako dodatki do prezentów. Wydaje mi się, że lepiej dorzucić kosmetyk, niż słodycze.

Zapraszam na zakupy Avon lub do współpracy: https://www.avon.pl/sklep/anndoma